طریق

نشریه‌ی اینترنتی کانون مطالعات و تحقیقات طریق دانشگاه شاهد

طریق

نشریه‌ی اینترنتی کانون مطالعات و تحقیقات طریق دانشگاه شاهد

دغدغه های انقلاب اسلامی

اردوی آموزشی فردایی دیگر

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۵
کانون طریق

نظرات  (۲)

سلام علیکم

بنده ابتدای شروع دوره ثبت نام کردم هزینه دوره را هم پرداخت کردم در اردوی قم هم شرکت داشتم . ولی از بچه ها شنیدم که بعد از اردو جلسات مباحثه ادامه داشته اما هیچ گونه اطلاع رسانی به بنده نشده است. جزوه هایی هم که به سایر دوستان داده اند به بنده ندادند. واقعا که خیلی بی نظمی وجود دارد شما می بایست به همه کسانی که ثبت نام کردند اطلاع رسانی کنید.

ضمنا خانم قاسمی هم گفتند ثبت نام کردند ولی اردو شرکت نکردند برای جلسات مباحثه هم اطلاع نداشتند گفتند لطفا هزینه دوره را که پرداخت کرده بودند برگردانید.

پاسخ:
با سلام
جلسات مباحثه در سه گروه(دو گروه برادران و یک گروه خواهران) بعد از دوره در حال برگزاری است. مدیریت و برنامه ریزی گروهها را همان سروگروه هایی به عهده دارند که در طول دوره در قم، مسئولیت این کار را به عهده داشته اند. کار اطلاع رسانی هم به عهده همان دوستان بوده است.
ضمن عرض سلام و تشکر بابت اردوی آموزشی عالی و فاخر برگزار شده در قم . از شما خواهشمندم که فایل صوتی جلسات را در اختیار من بگذارید . باتشکر و آرزوی موفقیت هر چه بیشتر فردایی دیگر
پاسخ:
با سلام
انشاالله به زودی صوت و خلاصه کلاسها در اختیار شرکت کنندگان در دوره قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی